معرفی بهترین داکت های سیم و کابل ایران+مزایای کامل داکت

معرفی بهترین داکت های سیم و کابل ایران + مزیت های استفاده از داکت

داکت‌ها به عنوان اجزای حیاتی در سیستم‌های تهویه مطبوع، انتقال هوا و انتقال سیم‌ها و کابل‌ها استفاده می‌شوند. در بازار داکت‌ها مخصوصا بازار لاله زار تهران، پر از محصولات مختلف از برندهای متعدد است که انتخاب بهترین داکت ها ممکن است چالش‌برانگیز باشد. در این مقاله قصد داریم بهترین داکت های سیم و کابل ایران که مناسب سیم و کابل در تاسیسات برقی ساختمان هست را مورد بررسی قرار داده و کاملا تجزیه تحلیل قرار دهیم. ا با آسمان سمنان همراه باشید.

شناخت بهترین داکت های سیم و کابل ایران و لاله زار

داکت نوعی کانال یا لوله میباشد که در انواع مختلفی تولید میشود. یکی از مدل های داکت، داکت های سیم و کابل بوده که معمولا در تاسیسات الکتریکی ساختمان ها، سوله های صنعتی و … استفاده میشود و دارای جنس های مختلفی از پلاستیک، فلز، PVC هستند. شما میتوانید متناسب با پروژه خود اقدام به خرید سایز مورد نظر کنید. حالا شما باید برای خرید یک سری ویژگی های داکت های ایران را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید. برخی از ویژگی های بهترین داکت های سیم و کابل ایران به شرح زیر میباشد:

  • کیفیت بالا 

اولین نکته ای که باید برای خرید داکت در نظر داشته باشید، کیفیت بالای داکت است. همیشه در نظر داشته باشید که بهترین داکت های ایران از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت تولید شده اند و در برابر ضربه، فشار و حرارت مقاوم هستند. این در حالی است که داکت های بی کیفیت به شدت شکننده و آسیب پذیر هستند.

  • مقاومت بالا در برابر شعله 

همانطور که در بالا گفتیم بهترین داکت های ایران باید در برابر حرارت و شعله بسیار مقاوم باشند. این داکت ها دائما در معرض خطر آتش گرفتن سیم ها هستند و در صورتی که از داکت های معمولی استفاده کنید ممکن است خسارات جبران ناپذیری را بدنبال داشته باشند.

  • انعطاف بالا 

در صورتی که داکت از مواد اولیه مرغوب یا به اصطلاح از مواد نو برای تولید آن استفاده شده باشد، انعطاف پذیری بالایی دارند و شما میتوانید به راحتی آنها را خم کنید بدون اینکه تَرَک بخورد یا بشکند. دقت داشته باشید که این موضوع در سهولت نصب داکت داخل ساختمان نیز بسیار تاثیر دارد.

  • نصب آسان 

بهترین داکت های ایران به راحتی نصب میشوند و نیاز به ابزار خاصی برای نصب آنها نیست.

  • ظاهر شیک و زیبا 

قطعا زمانی که شما از بهترین داکت های ایران استفاده میکنید، ظاهر آن به قدری شیک و زیبا میباشد که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی نمای واحد و ساختمان شما خواهد داشت.

حالا که با ویژگی های بهترین داکت های ایران آشنا شدید باید برند های مختلف و معتبری که این داکت ها را تولید میکنند نیز بشناسید. با آسمان سمنان همراه باشید تا بهترین تولیدکنندگان داکت سیم و کابل در ایران را به شما عزیزان معرفی کنیم.

معرفی بهترین برند های تولیدکننده داکت سیم و کابل در ایران 

معرفی بهترین داکت های سیم و کابل ایران + مزیت های استفاده از داکت

1- داکت برق البرز

میتوان از اولین و بهترین داکت های سیم و کابل ایران، به داکت برق و شبکه البرز اشاره کرد. این برند به صورت تخصصی در زمینه تولید داکت فعالیت میکند که دارای تاییدیه استاندارد بین المللی IEC و CE بوده و تمامی محصولات این برند از جنس های پی وی سی مقاوم ساخته شده که در برابر حرارت بسیار مقاوم هستند و از خطرات احتمالی در مورد آتش سوزی و … جلوگیری میکند.

در نظر داشته باشید که تمامی داکت های البرز از مواد اولیه درجه یک ساخته شده که در برابر خوردگی و پوسیدگی بسیار مقاوم بوده و در اندازه های 11 الی 100 میلی‌متری به صورت شاخه های دو متری تولید میشوند. از مزیت های خرید داکت برق البرز میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عایق کامل الکتریسیته
  • پی وی سی و نسوز
  • انعطاف پذیری بالا
  • طراحی زیبا و شیک
  • دارای انواع داکت ساده، کف خواب، قرنیز، شیاردار، لوله و پارتیشن دار
  • قیمت بسیار مقرون بصرفه

2- داکت برق دانوب

یکی دیگر از بهترین برند های داکت برق در ایران، برند دانوب میباشد که محبوبیت بسیار زیادی بین برق‌کاران و شبکه‌کاران دارد. علت این محوبیت، تولید باکیفیت ترین داکت ها با سطح بسیار بالا بوده که دارای تاییدیه استاندارد DIN EN 50085 آلمان و IEC 61084-2-1 اروپا میباشد. از انواع داکت های برق دانوب میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داکت ساده
  • داکت شیاردار

این داکت ها در دو مدل دیواری و کف خواب تولید میشوند که به دو صورت چسبدار و ساده به بازار عرضه میشوند. استحکام این داکت ها بسیار بالا میباشد و قادر به تحمل دمای -15 الی +60 درجه سانتی گراد هستند. یکی از ویژگی های منحصر بفرد داکت برق دانوب، که باعث تبدیل شدن به بهترین داکت های ایران شده اند، استفاده از مکانیزم قفلی است که روی درب داکت تعبیه شده.

این قفل باعث شده که بدنه داکت و درب آن در همدیگر قفل شده و به راحتی درب از بدنه جدا نشود. همچنین بخاطر وجود سطحی صاف و صیقل شده به شما این امکان را میدهد که بتوانید براحتی این داکت ها را متناسب با دکور خود رنگ کنید.

3- داکت برق سوپیتا

معرفی بهترین داکت های سیم و کابل ایران + مزیت های استفاده از داکت

اگر بخواهیم در مورد کیفیت صحبت کنیم، برند سوپیتا یکی از بهترین داکت های ایران بحساب می‌آید. این برند در زمینه تولید داکت و ترانکینگ توانسته تا استاندارد 50085 اروپا را دریافت کند و انواع مختلفی از داکت های برق را در سایز ها و رنگ های مختلف تولید کند. از ویژگی های داکت های این بند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انعطاف پذیری عالی
  • غیر قابل اشتعال
  • سطح هموار و شفاف
  • دارای مکانیزم درب های قفل شونده
  • وجود داکت های ساده و چسبدار به تقاضای مشتری
  • تولید سایز های 10*10 الی 90*60 در شاخه های دو متری

4- داکت سیم و کابل دودمان

یکی دیگر از بهترین برند های داکت سیم و کابل در ایران که با توجه به کیفیت بالا، تقاضای بالایی نیز دارد، داکت دودمان است. این داکت های سیم و کابل ایرانی از جنس PVC و نسوز بوده و در دو مدل ساده و شیاردار تولید میشوند. سایز های داکت دودمان از یک تا ده سانتی متر متغیر بوده و در دو رنگ سفید و طوسی به فروش میرسد و شما میتوانید در دو نوع طراحی کوتاه و ارتفاع بلند این داکت را خریداری کنید.

جمع بندی و نکات تکمیلی

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین برند های داکت سیم و کابل در ایران را به شما عزیزان معرفی کنیم تا زمانی که قصد خرید این کالا را داشتید بتوانید بهترین خرید را تجربه کنید. توجه داشته باشید که حتما از فروشگاه های معتبر مثل آسمان سمنان و … خریدتان را انجام دهید که به محض بروز مشکل بتوانید با کارشناسان آن مجموعه در ارتباط باشید. ممنونیم که تا به اینجا همراه ما بودید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

 

به این مقاله امتیاز دهید
پشتیبان سایت
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *